Welcome, visitor! [ Login

Premium WordPress Themes - AppThemes

Kemer Escort Bayan Adıgüzel

Genel 04 Nisan 2015

Selam, Ben Adızel ismim gibi güzel bir escortum. Aslında arkadaşlar nik olarak bunu kullanıyorlar tabiki gerçek ismim bu değil.Gerçek adım Mira.Sizler istediğiniz gibi bana hitap edebilirsiniz sorun yok.Ben varsam aslında hiç bir konuda sorun yok sorunları size yansıtmadan cözerim. Bizimde sosyal ınsalar gibi normal hayatta karşılaştığım bir cok sorunla karşılaşmaktayım.Bu yüzden bu konuda cok hassas bir partnerim.
19 yaşında üniversite eğitimini sürdüren genç güzel ve alımlı bir escortum.
Daha çok genç ve orta yaşlı kültürlü temiz ne istediğini çok iyi bilen beylerle görüşmekteyim.
Yaşımın küçük olmasını bir avantaja cevirdim ve aha güçlü enerji dolu capcanlı bir escort kızı olarak değerli beyefendilerin sofralarında bulunmaktan, onlarla birlikte olmaktan oldukça memnun olduğumu belirtmeden geçmeyeceğim.Evimde misafirlerimi ağırlamaktayım.Sizinde evinize gelebilirim.
Henüz çok fazla kişi ile beraber olmasam da bu sektördeki ihtiyacı karşılayacak nitelikteyim.

444 total views, 5 today

  • Antalya Üniversiteli Escort Sudenaz

    by on 07 Nisan 2015 - 0 Comments

    Selam beyler, Benim ismim Sude naz.Adımdan da anlaşılacağı gibi naz zarif bir bayanım.Yaşımın gereklerinden biri olsa gerek çünki escortluk için cok genç yaşta olduğumu söylüyorlar.Zaten bende kısmı olarak sadece elit ve kaliteli beyler günlük ve haftalık olarak kız arkadaşı mahiyetinde partnerlik hizmeti sunmaktayım.Kesinlikle cok farklı bir tarzım var.Yaşım 20 daha cok cıtır biri olduğumu hemen […]

  • KONYAALTINDAN CEYLAN

    by on 20 Ağustos 2013 - 0 Comments

    Selam Antalyanın Macera severleri Ben KONYAALTINDAN CEYLAN Numaram; Beyler özelliklerimi lütfen okuyup öyle aramanızı rica ediyorum. 1.75 boyunda, 60 kg. bronz tenli, 28 yaşındayım ama 23-24 gösteriyorum, çok seksi ve bakımlı bir escort partnerim. Birazcık kendimden bahsedeyim: Oldukça bakımlı cana yakınım,samimiyete yön veren bir yapım vardır. Ben escort olduğumun bilincindeyim yalnız ! sizde escort olarak […]

  • Antalya Escort Deniz

    by on 14 Ekim 2013 - 0 Comments

    Slm Beyler Ben Escort Deniz   Numara:   Kısaca bahsedeyim kendimden 165 boyundayım 55 kilodayım ve 23 yaşındayım.   Sevmediklerim ya da yapmadıklarım diyeyim anal yok ve korunmasız tercih etmiyorum. Bunlar dışında fantazi isteyenlere ön sevişme,fransız öpücüğü,dogstyle ve daha biçok şey bende    saklı gelen partnerimi fazlasıyla memnun ederim ve gelen giden biri değil bir […]

  • Antalya Escort Rüya

    by on 19 Ekim 2013 - 0 Comments

    TEL : 0 Ben Antalya’dan rüya, 20 yaşında, 53 kiloda boy 1,70 fotoğraflarımdaki gibi seksi fit bir vücuda sahip escort bayanım.Size her konuda eşlik edebilecek olgun karekterli ve profesyonel bir hanımefendiyim 😉 Benimle eşsiz vakitler geçireceğinize garanti veriyorum! Görüşmelerimi otel pansiyon ve güvenli evlerde gerçekleştiriyorum.Kondom şart ve anal yok.

  • Antalya Escort Lale

    by on 05 Ocak 2014 - 0 Comments

    Slmlar ben antalya merkezden escort Lale… TEL: 1,65 boyunda 50 kilo 25 yaşında olgun ve dolgun bir bayanım. Uzun Sacli Esmer bir bayanim. Görüşmelerimi kendi evimde veya 4-5 yıldızlı otellerde yapıyorum karşılıklı anlayış ve hoşgörü olduğu durumda talebiniz ne ise ben ona uyarım yanlız temizlik ve hijyen benim için çok önemlidir. İlişkide sınır tanımam ben […]